torsdag 12 februari 2009

Gå på rutin

Mer loppis. Jag tror jag kanske borde döpa om den här sidan till ottosloppis eller nå liknande. Nu har jag ju sett att även David hittat hit(ta inte illa upp nu) Fast jag gör ju andra seker om dagarna än att springa runt och leta loppisfynd. Nu har jag iallafall fyllt på min vinylsamling med två nya plattor. Dylan och Beatles blev det denna gång. Dessutom hittade jag 2 fina kaffefat som jag inte sett tidigare trots att det är från Gustavsberg. Imorgon åker jag till Sälen med S och åker skidor, ska bli skönt att komma upp till snön även om jag egentligen bara vill ha vår.
Det blir fösta åket på 2000-talet, seriöst det är lätt 9 år sedan, men det borde sitta i ryggmärgen. Det gäller bara att hålla "linjen" och stå på benen över "flacken"som stig säger så fint.


I

Inga kommentarer: