tisdag 4 november 2008

Fina saker..

Fina saker har jag gjort i den gångna helgen. Som till exempel att åka tåg med fin flicka till örebro, besöka sin fina familj, plocka svamp i skogen med en fin bror. Helgen gick fort trots att jag hade en extra dag till förfogande. Förutom att vi var i Örebro han vi med att gå på halloweenmaskerad/fest och även klä ut oss till ett laktristroll och en joker. Det var mycket trevligt att se att det var fler som var utklädda, bland annat ett bränt luciatåg, en häxa och en jason från fredagen den13e.

Idag besökte jag den lokala loppisen igen och gjorde en del fina fynd. Dessvärre är flera av fynden redan inslagna till julklappar. Så innehållet i dessa återkommer jag med en annan dag.
Jag besökte också Röda Korsets loppis och gjorde även där ett fint fynd i form av en kaffekopp, en Rörstrand från serien KOKA. Designad av Hertha Bengtsson med en väldigt fin kvalité.
För att stödja denna fina organisation ännu mer var jag bara tvungen att köpa en fin tygpåse innan jag gick där ifrån.













2 kommentarer:

Pella sa...

Fint. Om du gillar den där koppen skulle du verkligen tycka om koppen och tillbringarna jag pratade om. Hade varit fint om du hann se dem. Om du kommer imorgon får vi gå och kika i fönstret. Puss!

ottokoj sa...

ja. jag tycker du är så fin som tänker på vilka koppar din pojke skulle tycka om..
och, jag tycker du skulle prova den där nya looken med mörkare hår.. fast du är jättefin som du är nu också.
love you