tisdag 13 januari 2009

Loppisjakt

Idag var jag på jakt.. på jakt efter en tröja eller skjorta.. second hand alltså. Men som alltid när man letar specifikt efter något hittar man alltid något annat. Så när jag tror att jag inte ska hittta något kul att ta med hem så får jag syn på kungen av skor. ECCOS..nu har jag både vita och svarta och dom sitter som en smäck!










Hittade även 4 st kaffekoppar från 70-talet med coola plasthållare så man inte bränner sig om händerna..strålande design.









Till sist även ett kaffefat från Gustavsberg med design av Stig L.

3 kommentarer:

Pella sa...

Skorna var jättefina ju! Och jag gillar fatet väldigt mycket med- ett sådant med en kopp skulle jag vilja ha, de är några av Stig L.s finaste tycker jag! Ta på dig skorna på fredag! Puss!

ottokoj sa...

Tack finaste sötaste!

Rosen sa...

Vilka jävla skor alltså. när jag letar finns det bara snowjoggers i läder.