fredag 22 augusti 2008

Kaffekoppar och badminton

länge har ja uppskattat en god kopp kaffe men jag kunde aldrig ana hur mycket koppen kunde betyda i sammanhanget. S & jag var i tisdags på loppisen där man oftast fyndar till skilland mot storstan. En blå regnrock som jag ska låna till p-floydkonserten i dalhalla (bättre att vara för förberedd..), en vacker vinyl-7a och detta fina kaffefat från rörstrand som en av mina vita koppar matchade perfekt med.


torsdagskvällen spenderad S & jag i badmintonhallen. Det var år och dagar sedan jag höll i ett racket. Jag tycket vi spelade riktigt bra och det var jätteskoj. Nu fick ja mersmak och vill dit igen. Eftersom gymmet ligger vägg i vägg så
han vi även med att gå några maskiner också.
Inte visste jag att man tränade gluteus maximums
så mycket genom att spela lite badminton..
Våran torsdag avrundades till antikdeckarna och en
dos 50-tal, helt i min smak.


Inga kommentarer: